Stymulacja wzrostu włosów za pomocą laseroterapii

Zdrowe, lśniące i mocne włosy to marzenie wielu osób. Niestety czasem nawet stosowanie specjalnych kosmetyków czy suplementów diety nie przynosi pożądanych efektów. Nadmierne wypadanie włosów może mieć rozmaite przyczyny, które obejmują nie tylko niewłaściwą pielęgnację. Jeżeli twoje włosy są cienkie, łamliwe i słabe oraz wykazują zwiększoną tendencję do wypadania, zdecyduj się na zabieg laserem Fotona Er:YAG w trybie SMOOTH.

Przyczyny wypadania włosów

Każdego dnia tracimy około 60 do nawet 100 włosów. Jest to normalne zjawisko związane bezpośrednio z cyklem rozwojowym włosa, który składa się z trzech faz: wzrostu, inwolucji i spoczynku. Przyczyny zwiększonego wypadania włosów są bardzo różne. Odpowiedzialne mogą być za to zmiany hormonalne zachodzące w ciele w trakcie ciąży, po porodzie, a także w okresie menopauzy. Pogorszenie jakości włosów może być także spowodowane nieprawidłową pielęgnacją – częste farbowanie, prostowanie, gwałtowne szczotkowanie czy zbyt ciasne upięcia. Wśród przyczyn osłabienia i utraty włosów można również wymienić:

• stres i przemęczenie,
  • dietę ubogą w witaminy, minerały czy nienasycone kwasy tłuszczowe,
  • choroby skóry głowy – grzybica, łojotokowe zapalenie skóry, łuszczyca, łupież,
  • choroby ogólnoustrojowe, np. toczeń rumieniowaty.

Coraz częściej wypadanie włosów związane jest również z łysieniem androgenowym, które występuje zarówno u mężczyzn, jak i kobiet. Dolegliwość objawia się cofnięciem linii włosów oraz ich utratą w obrębie czoła i skroni (mężczyźni). W przypadku kobiet dochodzi do utraty gęstości na szczycie głowy.

Słabe włosy, wypadanie i łysienie to jeden z większych problemów, z jakim borykają się mężczyźni, ale również coraz częściej kobiety. Wpływa to mocno na obniżenie poczucia własnej wartości, satysfakcji, prowadzi do braku samoakceptacji.

Warto rozpocząć procesy regeneracji jak tylko pojawiają się problemy z włosami, nasila się wypadanie. Na tym etapie terapie bezinwazyjne są skuteczne i przynoszą korzyści i satysfakcję.

Duże nadzieje w walce z łysieniem daje poddanie się laserowej stymulacji włosów.

Stymulacja wzrostu włosów za pomocą lasera

Terapia przy użyciu lasera Fotona o długości fali 2940nm to niezwykle skuteczny i bezpieczny sposób stymulacji wzrostu włosów pacjentów cierpiących z powodu ich nadmiernego wypadania (spowodowanego m.in. łysieniem androgenowym). W trakcie zabiegu dochodzi do równomiernego podgrzania głębokich warstw skóry do określonej temperatury (65 stopni Celsjusza), bez jednoczesnego naruszenia ciągłości naskórka. Dzięki temu zwiększa się dopływ krwi do mieszków włosowych, co z kolei stymuluje do wzrostu nowe, pełnowartościowe włosy.

Zabieg laserowy Fotona Er:YAG w trybie SMOOTH podgrzewa skórę do maksymalnie 42 stopni Celsiusza. Efekt termiczny pobudza mieszki włosowe, stymuluje i mobilizuje do pracy. Dzięki efektowi termicznemu skóra jest lepiej ukrwiona, a przez to dotleniona i odżywiona.  Takie ‘wybudzenie z uśpienia’ stymuluje i przyspiesza proces wzrostu osłabionych włosów, włosy przestają wypadać. Dodatkowo dzięki długim impulsom uwolnione zostają czynniki wzrostu TGFB3 i EGF.

Aby uzyskać długotrwałe i maksymalne rezultaty, rekomenduje się wykonanie serii 4 zabiegów co 2-4 tygodnie.

Laserowa stymulacja włosów – dlaczego warto skorzystać z zabiegu?

Zabieg Fotona Er:YAG daje spektakularne efekty! Już po zaledwie jednej serii zabiegowej przywrócone zostaje nawet do 75% gęstości włosów. Terapia jest bezbolesna (nie wymaga chłodzenia) i bezpieczna. W trakcie laserowej stymulacji włosów do skóry dociera jedynie potrzebna ilość energii, co całkowicie eliminuje ryzyko oparzeń.

Przystąpienie do zabiegu laserem Fotona, nie wiąże się ze specjalnymi przygotowaniami. Wystarczy przyjść ze świeżo umytymi włosami. Po terapii zaleca się stosować produkty nawilżające do skóry głowy.

Zabieg można być uzupełnieniem terapii peptydowej skóry głowy. Polecany jest w sposób szczególny pacjentom szukającym nieinwazyjnych metod regeneracji włosów, stymulacji ich wzrostu oraz zahamowujących ich wypadanie.

Zabieg laserowy Fotona Er:YAG – przeciwwskazania

Mimo że zabieg stymulujący wzrost włosów przy użyciu lasera Fotona Er:YAG w trybie SMOOTH jest bezinwazyjny, nie należy go wykonywać w następujących sytuacjach:

• ciąża i okres laktacji,
  • przyjmowanie leków światłouczulających, takich jak tetracykliny, retinoidy,
  • aktywne infekcje bakteryjna bądź wirusowa w miejscu zabiegowym,
  • łuszczyca,
  • atopowe zapalenie skóry.

Laseroterapii nie mogą się również poddać osoby ze świeżą opalenizną bądź cierpiące na padaczkę czy nowotwory skóry.

5/5 - (4 głosów)
Od ponad 25 lat pracuję z kobietami i dla kobiet w branży Beauty, i wiem, że każda kobieta jest piękna, ale czasem trzeba kobietom pomóc to piękno wydobyć i pomóc w nie uwierzyć. Kobieta, która czuje się piękna w swojej skórze i akceptuje siebie i swoje ciało jest pewna siebie i szczęśliwa. Sama szukałam jednego miejsca, gdzie będę mogła zadbać o twarz i ciało w bardzo skuteczny, ale mało inwazyjny sposób, opóźnić procesy starzenia, wykorzystując najnowocześniejsze możliwości technologii urządzeń Hi-tech i medycyny estetycznej, ale bez bólu i męczącej rekonwalescencji. I stworzyłam takie miejsce. To jest realizacja moich marzeń i pasji. Zapraszam do świata kliniki Absolu. Co jest dla mnie najważniejsze w klinice Absolu? Przede wszystkim zrozumienie potrzeb naszych Pacjentów, bo każdy z nas jest inny i do każdego należy podejść indywidualnie dostosowując terapię do oczekiwań. Po drugie – najwyższa jakość i standardy zabiegowe, tak aby Pacjenci cieszyli się efektami zabiegów, ale jednocześnie czuli troskę i komfort. Największą radość i satysfakcję daje mi zadowolenie naszych pacjentów z efektów zabiegów i opieki w Absolu. Jestem wielką fanką profilaktyki - sama korzystam z nowoczesnych zabiegów na twarz i ciało, aby opóźnić procesy starzenia się, bo łatwiej zapobiegać, niż cofnąć pewnie zmiany. Wszystkie zabiegi testuję na sobie, żeby mieć pewność, że są skuteczne, bezpieczne i mogę je polecać Pacjentom. To co robię, jest moją pasją. Wciąż uczę się i rozwijam na kongresach międzynarodowych AMWC i na szkoleniach wraz z zespołem Absolu, tak aby oferować naszym Pacjentom to co najlepsze , służyć im wiedzą dotyczącą holistycznego dbania o siebie, bo piękno to wypadkowa zdrowia, dobrego samopoczucia i pięknego, naturalnego, młodego wyglądu!