Dr Cyj – mezoterapia peptydowa

Regeneracja włosów

Nadmierne wypadanie włosów może mieć różne przyczyny. Ich nagłą utratę może powodować przewlekły stres, zmęczenie, łysienie androgenowe, choroby wewnątrzustrojowe i zakaźne, zaburzenia hormonalne, a nawet uwarunkowania genetyczne. Wypadanie włosów może przyczyniać się do przerzedzenia i prześwitów na całej głowie lub w niektórych miejscach, a także prowadzić do wyłysienia. Doskonałym sposobem rewitalizacji mieszków włosowych, a także zahamowania wypadania włosów jest terapia peptydowa Dr Cyj Hair Filler. Na czym polega mezoterapia skóry głowy? Dla kogo przeznaczony jest zabieg?

Na czym polega Dr Cyj, czyli mezoterapia peptydowa skóry głowy?

Mezoterapia Dr Cyj Hair Filler to bardzo skuteczna, a zarazem bezinwazyjna metoda hamująca wypadanie włosów oraz przyspieszająca ich odrost. Zabieg polega na iniekcji w skórę głowy specjalnego preparatu złożonego z siedmiu peptydów i kwasu hialuronowego. Innowacyjność terapii to nie tylko unikatowa formuła, lecz także nowoczesna technologia Przedłużonego Uwalniania Substancji Aktywnych. Składniki zawarte w koktajlu uwalniane są przez 14 dni od aplikacji, co daje spektakularne efekty. Substancje aktywne pobudzają komórki włosa do regeneracji, przyspieszają metabolizm, a także stymulują procesy naprawcze w skórze.

Mezoterapia peptydowa nie wymaga specjalnego przygotowania. Dzień przed zabiegiem oraz dzień po zabiegu należy unikać jedynie picia alkoholu. Terapia Dr Cyj Hair Filler polega na serii nakłuć w powierzchniowe warstwy skóry właściwej za pomocą cienkiej igły. W trakcie zabiegu specjalista aplikuje w skórę niewielką ilość preparatu. Terapia peptydowa jest praktycznie bezbolesna. Pacjent może odczuwać jedynie minimalny dyskomfort spowodowany płytkimi wkłuciami.

Bezpośrednio po zabiegu Dr Cyj Hair Filler w miejscu aplikacji preparatu skóra może być lekko zaczerwieniona. Występować może również niewielkie swędzenie i zgrubienie. Objawy ustępują samoistnie po upływie jednej doby.

Przeciwwskazania do wykonania mezterapii peptydowej to:

• ciąża i okres laktacji,
  • nowotwory,
  • stany zapalne w obrębie skóry głowy,
  • otwarte rany na skórze głowy,
  • uczulenie na którykolwiek składnik zawarty w preparacie,
  • nieleczona cukrzyca,
  • stosowanie środków immunosupresyjnych,
  • choroby reumatyczne,
  • schorzenia skóry,
  • zmiany skórne na głowie,
  • aktywne infekcje,
  • terapia sterydowa,
  • wiek poniżej 18 lat.

Mezoterapia peptydowa Dr Cyj Hair Filler trwa około 20 minut. Nie wymaga znieczulenia.

Peptydowa mezoterapia włosów Dr Cyj Hair Filler – efekty zabiegu

Terapia peptydowa to zabieg stopujący nadmierne wypadanie włosów oraz przyspieszający ich odrost, dzięki rewitalizacji mieszków włosowych, stymulacji krążenia i ukrwienia skóry głowy. Już pierwszy zabieg Dr Cyj Hair Filler powstrzymuje wypadanie włosów. Następne natomiast powodują odrastanie nowych włosów, a także pogrubiają je i zagęszczają. Dzięki temu włosy stają się mocniejsze i zdrowsze.

Peptydowa mezoterapia to skuteczny sposób wspierający walkę z chorobą autoimmunologiczną – alopecją. Objawem schorzenia (zwanego również łysieniem plackowatym) jest wypadanie włosów w okrągłych skupiskach. Ponadto zabieg z użyciem preparatu Dr Cyj Hair Filler wzmacnia włosy zarówno przed, jak i po przeszczepie.

Terapię peptydową na wypadanie włosów wykonuje się w serii 3-4 zabiegów co 2 tygodnie. Spektakularne efekty są zauważalne już po dwóch miesiącach. Terapię należy powtarzać co około 12 miesięcy.

Zabieg Dr Cyj Hair Filler – dla kogo?

Terapia peptydowa Dr Cyj Hair Filler przeznaczona jest zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, którzy borykają się z problemem zbytniego wypadania włosów spowodowanego m.in.:

• łysieniem androgenowym,
  • nieodpowiednią dietą,
  • stresem,
  • niewłaściwą pielęgnacją włosów i skóry głowy,
  • zbyt częstym nakładaniem na włosy farby.

Z zabiegu specjalnym preparatem z siedmiu peptydów mogą skorzystać pacjenci, którzy chcą zatrzymać wypadanie włosów, przyspieszyć ich odrastanie, wzmocnić osłabione włosy oraz pogrubić je i zagęścić. Peptydowa mezoterapia skóry głowy to doskonała profilaktyka wzmacniania i regeneracji włosów. Taka profilaktyka zalecana jest osobom, które mają cienkie, słabe włosy, albo w sytuacji, kiedy włosy zaczynają nadmiernie wypadać. Mezoterapia igłowa głowy zastosowana wcześnie i profilaktycznie może zahamować proces wypadania włosów oraz wzmocni i zagęści włosy.

Mezoterapia peptydowa skóry głowy – podsumowanie

Zabieg Dr Cyj Hair Filler to opatentowana, innowacyjna technologia zapobiegająca nadmiernej utracie włosów. Dzięki unikatowej formule będącej połączeniem kwasu hialuronowego i siedmiu peptydów odżywia mieszki włosowe, a także poprawia ukrwienie skóry głowy. Ponadto nowoczesna technologia wydłuża okres uwalniania i wnikania składników aktywnych, dzięki czemu przez dwa tygodnie dochodzi do penetracji substancji. Efekt – wzmocnienie, pogrubienie, zagęszczanie włosów, które szybciej rosną.

4.3/5 - (31 głosów)