Sińce pod oczami

Sińce pod oczami do dość powszechny problem, nie tylko u kobiet ale również u mężczyzn. Uważane są za defekt kosmetyczny, ale przyczyny mogą mieć podłoże chorobowe. Sińce pod oczami mogą być ciemne, fioletowe, sine. W efekcie wyglądamy tak jak po nieprzespanej nocy, na zmęczonych. Sińce pod oczami dodają też lat, sprawiają, że wyglądamy na dużo starszych.

Sińce pod oczami przyczyny

Jest wiele potencjalnych przyczyn, które mogą wywoływać sińce pod oczami.
Często może to być efekt nieprzespanej nocy, zmęczenia, stresu.
Sińce pod oczami mogą być efektem nadmiernej ekspozycji na słońce, gdzie dochodzi do mocnego przesuszenia skóry, która staje się cienka, zapada się i prześwitują naczynia krwionośne dające efekt sińców.
Sińce pod oczami mogą też być oznaką choroby – mogą wiązać się z zaburzeniami wątroby, anemii, chorobami nerek, niedoczynnością tarczycy, niedożywienia czy dotlenienia. Jeśli sińcom towarzyszą inne objawy należy skonsultować się z lekarzem.
Problem sińców pod oczami wiąże się jednak przede wszystkim z naturalnym procesem starzenia i zanikiem tkanki tłuszczowej, co powoduje zapadanie się okolicy pod oczami i cienie.

Jak pozbyć się sińców pod oczami?

Zdecydowanie łatwiej jest zapobiegać procesom starzenia i powstawaniu sińców pod oczami, niż je niwelować. Sińce pod oczami są trudnym problemem do usunięcia, bo skóra jest bardzo cienka, delikatna, praktycznie nie ma tkanki tłuszczowej pod skórą .
Dlatego przede wszystkim -należy pogrubić skórę, która z wiekiem staje się cieńsza , a po drugie uzupełnić braki tkanki podskórnej. Aby trwale pogrubić cienką, wiotczejącą skórę pod oczami warto wykonać jeden z nowoczesnych zabiegów opartych na energii cieplnej – radiofrekwencja mikroigłowa, HIFU, laser frakcyjny – każdy z tych zabiegów pogrubia tkankę i ją regeneruje, najbardziej intensywne działanie w przypadku wiotkiej, cienkiej skóry można zaobserwować po zabiegach z zastosowaniem radiofrekwencji mikroigłowej, która stymuluje skórę synergią dwóch technologii – mikronakłuwania i energii cieplnej fali radiowej, które dociera głęboko dzięki mikro nakłuciom. Aby uzupełnić ubytek tkanki pod oczami warto zastosować stymulator tkankowy dedykowany na obszar pod oczami. Stymulatory nie są wypełniaczami, nie dają trwałego efektu wypełnienia, natomiast dają bardzo naturalny efekt zniwelowania ubytku tkanki, po drugie długofalowo stymulują regenerację kolagenu w skórze.

Polecane zabiegi na sińce pod oczami

Radiofrekwencja mikroigłowa zagęszcza i pogrubia cienką skórę pod oczami, sprawia, że sińce stają się mniej widoczne

Stymulator Nucleofill Soft Eye – nawilża I zagęszcza skórę, zmniejsza widoczność sińców pod oczami

Mezoterapia pod oczy – głęboko nawilża skórę, pomaga pozbyć się widocznych sińców pod oczami